مقالات آرشیو خبر ها
وزارت دفاع!

وزارت دفاع!

روز شنبه یوونتوس و ناپولی وارد بازی شدند و همه چیزشان برابر بود، در تمام مسابقه هم بازی طوری پیش می رفت که به نظر می رسید که امتیازها تقسیم خواهد شد تا وقتی که شوت زازا وارد دروازه شد.

 

از زازا و گلش پیشتر گفته ایم، اما مربی یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به تمجید از مدافعانش پرداخت.

 

تقابل بسیار سخت و فشرده از دو تیمی بود که به حق خودشان را در جایگاه اول و دوم می بیننید. ناپولی خیلی خوب توپ را به گردش در می اورد و اگر مداخله ی بونوچی در نیمه ی اول نبود، جلو می افتادند. روگانی هم خوب کار کرد در حالیکه در شرایط سحتی وارد مسابقه شد. سرنوشت اینجور بازی ها معمولا در یک لحظه تعیین می شود و این اتفاقی بود که امشب افتاد.

 

کاری که بونوچی کرد این بود که به شکل عجیبی سانتر هیسای را از مقابل ایگواین دور کرد و نتیجه را 0‐0نگه داشت و جلوی یک گل 100٪ را از یکی از بهترین مهاجمان اروپا گرفت.

 

این بازی برای آندره آ بارزالی هم یک نمایش منحصر به فرد بود، آنقدر که جیجی بوفون جداگانه از او تقدیر کرد:

 

من وسوسه شده ام که که پاسپورتش را پار کنم، حتی اگر او 35 ساله باشد، من هرگز در مورد اینکه در مهم ترین بازی های فصل کنارش بازی کنم شک نخواهم کرد.

 

مارتین کاسرس و جورجو کیه لینی به خاطر مصدومیت از لیست کنار گذاشته شده بودند، آلگری تصمیم گرفت که با سیستمی شبیه دفاع چهارنفره بازی کند و 3‐5‐2 که در هفته های اخیر خیلی خوب برایشان کار کرده بود را کنار گذاشت و بدون شک این بارزالی بود که به خوبی رهبری دفاع را در این بازی برعهده گرفت. در واقع وقتی بونوچی چند دقیقه بعد از شروع نیمه ی دوم مجبور شد از بازی بیرون برود، این بازیکن سابق پالرمو بود که هدایت تیم در فاز دفاعی را به عهده گرفت و آمار زیر نشان می دهد که او چقدر تاثیر گذار بازی کرده است. او حتی روگانی را هم هدایت کرد و این بازیکن جوان تحت نظارت او حتی یک قدم اشتباه بر نداشت. بوفون هم البته نقشش را با یک سیو در جا از منطقه ی شش یاردی به انجام رساند اگرچه در نهایت مشخص شد که از ابتدا خطا باید اعلام می شده است.

 

آمار بارزالی:

 

3 قطع توپ، 6 بار دور کردن توپ از منطقه ی خطر، 40 پاس صحیح از مجموع 47 پاس، 85٪، 0 خطا!!

 

این آمار برابر بهترین خط حمله ی سری آ ‌فوق العاده است، این آخرین سری از نوار بازی های بدون نقص این مدافع پیش کسوت بود، کسی که اعتقاد دارد ذهنیت منسجم تیمش باعث فرم اخیرشان شده:

 

در نهایت، مهم ترین چیز فراتر از رکوردها این است که ما ذهنیت بی رحممان را دوباره پیدا کرده ایم، همان ذهنیتی که باعث شده یوونتوس یوونتوس باشد. ما نمی توانیم به آنچه که تا به حال کسب کرده ایم فکر کنیم.

 

این رویکرد برای یوونتوس حیاتی است چون آها تا انتهای ماه باید با بایرن مونیخ و اینترمیلان مصاف بدهند.، بوفون، بارزالی، بونوچی و کیه لینی که ستون موفقیت بر مبنایشان ساخته شده است و یوونتوس امیدوار است که فرم خوب این بازیکنان ادامه پیدا کند، تا بتوانند 5ـمین اسکودتوی پیاپی را بالای سر ببرند. درست است که مصدومیت های ایخر باعث نگرانی های شده است اما رهبری بارزالی در برابر ناپولی و حفظ توپ و اعتماد به نفس عالی روگانی در نیم ساعتی که در میدان حاضر بود نشان داد که یووه چقدر در این بخش با تمام این مصدومیت ها پرمهره است. به خصوص بارزالی که با وجود اینکه برای رسانه ها درخشان نبوده اما بینهایت برای بانوی پیر ارزشمند است، او را باید وزیر وزارتخانه ی مقتدر دفاع یوونتوس بنامیم.

 

برگرفته از بلیچر ریپورت و فوتبال ایتالیا


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: